Fairy deneyimi: Hayal kırıklığı

Yeni ürünler çıkınca hemen alıp deniyorum biliyorsunuz. Genelde olumsuz eleştirecek bir şey bulamam.  Uzun zamandır kullandığım ürünlerden vazgeçtiğim de oluyor. Daha iyisi olunca neden eski teknolojilere mahkum kalayım ki. Son Domestos ürününden güzel sonuç almam yıllardır kullandığım Kosla beyazlatıcıyı bırakmama neden olmuştu. İyi de oldu. İşte yine bu nedenle Fairy Bulaşık Makinesi Kapsülü inşallah Calgonit Finish’den iyidir diye düşündüm. Çünkü çok güzel limon kokuyordu. Bulaşık makinesinin kapağı açılınca çıkan o kokuyu (hele hele şu sıcaklarda) tahmin edersiniz. Benim derdim güzel kokulu ve temizleyen bir bulaşık deterjanı kullanmaktı. Limon kokusu beni cezbetti. Fiyatı da yeni bir ürün olduğu için diğer bildiğimiz markalardan uygundu. Aldım ama sonuç hiç istediğim gibi çıkmadı.

Bulaşıkları zaten ön yıkamadan geçirip daha sonra da makineye atan yeni nesil bir ev hanımı olarak kendisinden en azından geri kalan lekeleri çıkarmasını beklemek hakkım değil mi? Parlatmasından ve güzel güzel kokutmasından geçtim. Temizlese yine razıyım. Lekeler olduğu gibi üzerinde. Önceleri sular kesiliyor diye düşündüm. Belki sular kesildi basınçlı su gelmedi demek ki falan diye düşündüm ama yok. Program ayarlarını değiştirip denedim. Hala en ufak lekeler bile çıkmıyor. En son çare ölçüyü arttırıp 2 tablet koyup yıkamaya başladım. Bu son şansı da kullanamayan Fairy Bulaşık Deterjanı benim evden kötü notunu almıştır. N’aapalım olabilir diyoruz. Önümüzdeki maçlara bakıyoruz.

Görsel şu adresten alınmıştır.

Berna Mutlu Aytekin

18 yorum

  1. Selda   •  

    bende çok şaşırdım yazıyı okuyunca, fairy kullanıyorum 2 aydır çok memnunum,ne koku kalıyor nede tortu,herkese tavsiyem olur

  2. bma   •  

    Yazıda anlattığım gibi bol şans verdim denedim ama ben beğenemedim. Siz beğendiyseniz güzel günlerde kullanın hayatınızı kolaylaştırsın da gerisi önemli değil. Zaten bir ürünü herkese beğendirmek zorunda da değiller 🙂

  3. Leylaaa04@hotmail.com   •  

    bende memnun kalmadım.bardaklarımı sarartı.el detaejanı güzel sonuç veriyor.makinada kullandığım hiç beğenmedim.

  4. bma   •  

    ben de “Bir ben mi beğenmedim?” demeye başlamıştım 🙂

  5. aynr   •  

    bende finihs,bingo,pril hepsini denedim ama hiç temiz olmuyordu yıkandıktan sonra bardaklarım tabaklarım kokuyordu dedim bütün hepsi kötü olacak değil ya benim makinem kötü deyip servis çağırdım adam geldi baktı makinanda bişey yok dedi gitti ama benim içim hiç rahat etmedi bıraktım makineyi elimde yıkıyordum sonra alışveriş yaparken hediye olarak fairyi verdiler bide bunu deniyim dedim süper temizledi makinamıda bulaşıklarımıda inanamadım mis gibide kokuyordu halada aynı ben çok memnun kaldım tafsiye ederim

  6. MEHMET TUFAN ATMACA   •  

    BENCE BEYENMEYENLER RAKİPLERİN KÖTÜLEMESİ. GERÇEKTEN FAİRY ALDIM VE EŞİMLE BULAŞIKLARI HEMEN YIKAYIP SONUCU GÖRMEK İSTEDİK SONUÇMU HARKULADE DEMEK HAFİF KALIR BENCE YAPILAN YORUMLAR HEP OLUMLU OLMALI NEDEN DERSENİZ BIRAKIN BULAŞIKLARIN TEMİZLİĞİNİ MAKİNAMIM İÇİ VE FİLETRESİ SANKİ YENİ ALINMIŞ GİBİYDİ. BİR ERKEK GÖZÜZLE BAKTIĞIMDA BUNU İNSANLARA ÖNERMEMEK İHANET OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM. BERNA LAÇİN’e ÇOK TEŞEKKÜRLER

  7. BMA   •     Yazar

    Mehmet Bey, ürün ile ilgili herkes istediği yorumu yapabilmeli. Belki ben kullandıktan sonra üründe yenilemeye gitmişlerdir, belki de benim makinemde bu ürün iyi sonuç vermiyordur. Ben elimden geldiği kadarı ile deneyimlerimi yazıyorum. Herkes alıp deneyebilir, sonucu kendi görebilir. Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.

  8. fatma   •  

    Ben de bir aydır falan kullanıyorum bu deterjanı. Temizliğine diyecek yok makineyi açtığımda da mis gibi limon kokuyor. Ama aynı koku yediğimiz her şeyde var. Bütün kap kacağa deterjanın kokusu siniyor çok da almıştım nasıl bitiricem bilmiyorum…

  9. gülşen   •  

    ben bu sefer fairy,i denedim sonuçtan çok memnunum bi daha calgonit mi biraz zor elde yıkama deterjanıda süper ben tam not verdim

  10. özgür can   •  

    dün profilodan ilk bulaşık makinemizi aldık.daha öncesindende apartmana bu küçük kapsüllerden koymuşlar tek tek dagıtmışlar fairy platinium yazıyor.bu akşam ilk bulaşığımızı yıkadık.ilk defa yıkadığımız için tam anlayamadık ama gayetde temiz ve parlak çıkartmış.üst komşum bim de satılan billy midir nedir onu kullanıyor tavsiye etti ama bide ona bakacam çok hesaplıymış.öyle dedi.

  11. BMA   •     Yazar

    bu sıralar o kadar herkes memnun kaldık diyor ki, belki formülü değiştirmişlerdir ben bile gidip bir daha alıcam. Malum yazıyı ilk zamanlar yazmıştım. Gerçi deterjan çok memnunum. Pril kullanıyorum 3 seferdir. Marka yetkilileri ile de bir etkinlikte konuştuk bu konuyu bana her makineye uygun olmayabilir demişlerdi. Ariston makine ile bir deneyen olsa da o da fikirlerini yazsa. Diğer BİM’de satılandan memnun kalırsanız onunla ilgili de fikrinizi yazın olur mu. Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim 🙂

  12. sultan   •  

    Bende busefer bunu deneyeyim diye fairy bulasik makinesi deterjani aldim fakat suan sadece parasina yazik diye kullaniyorum bardaklar cok iyi olmuyor ve hic parlatmiyor bulasiklari makinem yeni calgonitte bi problem olmuyodu ve dusuk isida bile gayet guzel yikiyodu bu bittiginde almicam artik oyle reklamindaki gibi mucizeler yaratmiyo yani

  13. sultan   •  

    Ayrica her makineye uygun degilse uzerine bi bilgi eklesinler o zaman hangi markalara iyi geliyo

  14. neşe   •  

    Benim de makinem yeni. Siemens marka. Calgonit toz deterjan kullanıyordum. Makineye atmadan önce bulaşıkları sudan geçirdiğim ve hemen çalıştırdığım için bazen kısa programlar kullanıyorum. Fairy denedim. Gayet temiz yıkıyor ama tabaklarda ve bardaklarda bıraktığı limon ve deterjan karışımı koku yüzünden bıraktım. Ayrıca bardaklarımda garip bir iz bıraktı. O kadar güçlü ki bardaklardaki tabaklardaki desen renklerini bile soldurdu. İyi temizlesin diye biraz abartmışlar sanırım. Hatta ve hatta daha önce makinede yıkadığım ama hiç zarar görmeyen ahşap saplı kaşıklarımın verniklerini aldı, resmen odun görünümlü yaptı. Ama Fairy’nin elde yıkama deterjanından çok memnunum. Bu kadar memnun kalan gördükten sonra acaba formülü mü değiştirdiler diye ben de düşünmeye başladım. Çünkü ben kullanmayı bırakalı 7-8 ay oldu.

  15. Aysel   •  

    Fairy bende begenmddim
    bardaklarim matlasti celiklerim parlamiyor ve bulasiklarim lekeli tekrar elde yikiyorum

  16. İsmail Kömürcü   •  

    Fairy Platinum’ u deneyin. Siz ucuz ürünü almışsınız. Biz kullanıyoruz çok memnunuz.

  17. ocay   •  

    Yeşil renkli fairy platinum almış eşim makina icin hiç memnun değilim. ..temiz yıkanımiyor ayrıca şu lekesi kalıyor fairy ürünlerinden sadece limonlu elde yıkama olanından memnunum.. makinada en memnun kaldığım calgon ..

  18. Kerim   •  

    Fairy sıvı bulaşık deterjanı kullanıyordum ama marketlerde diğer bulaşık deterjanlar arasının yüzde yüz fiatını çok pahalı televizyonda yapılan reklamların parasını bizlerin üzerimi yüklerseniz halk okadar enayi deyil ve aynı zamanda yazılan yüzlerce yorumları okuyup ondan sonra Fairy bulaşık deterjan ürünlerini tercih edeceklermi Acaba en iyisini internetten araştırıp doğal deterjanlar tercih edebilir sağlığımız için.saygılar………

Senin yorumlarınla bu yazı daha güzel olacak