Blog yazarı mecburi tatilde

yorgun berna

Merhaba,

Virüsler, kota dolması gibi nedenlerden dolayı blog yazılarını aksattığımın farkındayım. Buna rağmen 1 haftadır çok eğlenceli zaman geçirdiğimi söyleyebilirim. Yazmama nedenlerimden biri de pek vakit bulamamam. Telafi edeceğim.

BÖ 2010 süreci de bittiğine göre haftaya Beyin Ereksiyonu ile  “Haftanın Blogu” yazılarıma yeniden başlıyorum. Gelly ile de süremeyiş izlenimlerime devam edeceğim. İlk defa bir arabayı süremediğime pişman olmadım :) Detayları okuduğunuzda anlayacağınızdan eminim :) İnovatif yemekler serisinde de bu hafta “Yarım ay yemeği” tarifimi okuyabilirsiniz. Bu tarifi bana vuruk araba 😛 yani göktaşı düşmüş otomobil fotoğrafını armağan eden Gök Taşı’ma armağan edeceğim :) Yine oldukça basit bir yemek oldu. Biraz başında karıştırmak gerekiyor. O da kulağınız müzikte iken gayet keyifli… Gelelim neden yazamadığıma neden vakit bulamadığıma… Tamam biraz süperman’lik yapıyorum ama çok yoruldum.

Bu hafta Davut’u ziyarete gittim. Güldük, güldürdük eğlendik. Hastane ziyaretini Alev ile yaptık. Alev’in fotoğraf makinesi ile fotoğraflarımızı çektim.

Ertesi gece, gece 1’e kadar Nissan Qashqai test edildi.  Oldukça fazla yol ile oldukça az yakıt maksimum keyif. Bu otomobil ile aramda bir bağ var kesinlikle.  Bir gün benim olacaksın fıstık…

Eşimin eski çalışma arkadaşlarından birinin yeni doğmuş bebişini sevdik. Duru pembişler içinde çok tatlıydı. Çok kalabalık bir grup ile sahil yolu İstinye, Atakent, Kanarya, Beylikdüzü resmen fethedildi:) Yeni yerler öğrendim fena da olmadı. Ama ah o yorgunluk…

Sabahında bilgisayarda 18 adet virüsünüz var diye güzel bir uyarı görünce ortalığı ayağa kaldırdım. Hosting için yardımını esirgemeyen arkadaşım Taylan kötü haberi verdi bendeki tüm virüsler nasıl olduysa olmuş 10 tane bloga birden bulaşmıştı. Uykusuz geceler beni bekliyor diye söylenirken. Blog Destek‘den Burak Dönertaş’ın yardımı ile 22 saatte hepsini temizlediklerini öğrendim. Ben en azından bir hafta kapalı kalır blogum diye düşünürken ertesi gün benimgunlerim.com tertemiz beni bekliyordu. Bu arada virüs bulaşan bilgisayar bir kenarda ayak üstünde bekliyor. Yarın da format atılacak tekrar topluma kazandırılacak. Burak ve Taylan’a minnettarım :)

Anneler gününde msn sayesinde kardeşimle görüştük. Kardeşim Diyarbakır’da asker. Annem ile güzel bir pazar kahvaltısı ettik. Bir evvelki gün Mutfak Sırları’nın düzenlediği Doritos Çantada Kekik mangal partisi vardı. Öylesine yorulmuştum ki yataktan kalkamadım anneler gününde aslında kahvaltıyı ben hazırlayacaktım bu sefer böyle oldu maalesef :(

Mangal partisinde Carte D’or’un getirdiği dondurmalar yendi.Akşam da anneme çok istediği dondurmalı pasta bulundu götürüldü. Annemin her aradığında dondurma yiyorum cevabını alması da ayrı bir konu :)

İlker Mr. Pizza daha önce söz verdiği benimgunlerim.com ‘un haber olduğu günün Hurriyet Kampüs gazetesini elime tutuşturunca nasıl sevindim anlatamam. Ummuyordum. Üstelik İlker’i de henüz tanımıyordum. İsmimin yazılı olduğu gazeteyi görünce yüzüme şapşal bir gülümseme yayıldı:)

Yazılar ile bir sürü şey paylaşılan ama yüz yüze görüşülmemiş bir sürü arkadaş ile tanışıldı. Bir sürü fotoğrafım çekildi. Merakla yüklenmesini bekliyorum.

BÖ ‘de dereceye girenlerin yanında olamadık, anneme gitmemiz gerekti. Oldukça eğlenceli vakit geçirmişler Pozitif Tv. canlı yayınlamış. Finans yazıları yazdığım Geliştrend‘de 1. lik ödülünü aldı. Keyifliyim. Kaçırdım ama sanırım video’dan izleyebileceğim.

Mangal partisi çıkışında Iron man2 vizyonda ona gitmeyi istedik ama arkadaşlar gitmişler pek beğenilmemiş gitsek mi acaba hala kararsızım.

Anneler gününde yorgun bir şekilde evin yolunu tutmuştuk ki, Malatya’da yaşayan canım arkadaşım İstanbul’a gelmiş geri gitmeden sizi göreyim dedi. Koştur koştur yine yollara koyulduk :) Pomfirit’cim görüldü. Aylardır görmüyordum. Özlenmişti de sıkı sıkı sarıldık. Bol bol fotoğraf çekip onu yolcu ettik, eve döndük.

Tüm hafta boyunca 10 saat bile internete bakmadığım içindir. Toparlayıp blog yazılarımı yayınlayamadım. Eski tempo’ya dönüşüm yakındır. Takipte kalınız. Bu hafta 2 etkinlik var yine güzel haberler vermek dileğiyle..

Sevgilerimle Berna.

Berna Mutlu Aytekin

Senin yorumlarınla bu yazı daha güzel olacak